Вчителю про дитину з розладом дефіциту уваги та гіперактивності

Привіт! Ви – мій перший вчитель, я хочу вам розповісти про себе. У мене дефіцит уваги із гіперактивністю (СДУГ) і зараз я вам поясню,що це означає.
Ззовні я такий як всі і не скажеш що я маю якісь особливості. Проте, СДУГ це реальність, котра впливає на те як я буду поводитись, як реагувати і часто, - як до мене ставитимуться інші. Я трошки відрізняюсь від своїх однокласників тим, що я більш імпульсивний і часто робитиму щось не подумавши про наслідок, я більш рухливий, і більш неуважний. Це не тому що я не докладаю зусиль, це через особливості роботи мого мозку: він краще розганяється і погано гальмує.
ГРДУ краще називати станом ніж хворобою, а в класі це може виглядати так:
-
Я вже казав, що ззовні я такий же як інші,але всередині мене живе мотор спортивної машини, і Ви можете помітити що я рухаюсь більше ніж інші діти, значно більше, а перерва між уроками – це просто супер!
-
Я буду часто робити щось не дослухавши вказівку до кінця,буду видавати відповіді не піднявши руки
-
Я буду бавитись в ігри не дослухавши правила
-
Я буду «заводилом» до непослуху для інших дітей і генератором всяких витівок
-
Я буду забувати свої зошити, ручки, одяг та іграшки

- Я дуже веселий і не тримаю зла довго
-
я буду мінятись, але в школі я буду ще дуже активним і неуважним та імпульсивним!
А ще, мені дуже подобається рух і я обожнюю коли знаходжусь в центрі уваги. В школі мені повинно сподобатись, але я маю вам декілька порад для полегшення деяких ситуацій:

Щоби краще розуміти мене, пам’ятайте
-
говоріть зі мною дуже чітко і просто, дивлячись в очі
-
якщо завдання велике, краще не чекати до кінця виконання, а переконатись чи я працюю в процесі його виконання і нагадувати
-
через свою неуважність мене багато критикують, а мені дуже важливо коли мене хвалять!
-
Мені важко контролювати себе, тому дуже прошу нагадувати мені про правила, розпорядок дня, і просто нагадуйте!
Я не просто люблю багато рухатись,а мені необхідно багато рухатись, тому подбайте про мою фізичну активність.
Допоможіть мені розвиватись:
-
Мої батьки вже можуть знати, як мені краще давати завдання і як, спитайте в них
-
Для мене дуже важливо відчувати себе потрібним та ефективним: давайте мені завдання, допомагайте мені їх виконати але рівно на стільки, щоби я мав відчуття самостійного виконання
-
Підбадьорюйте мене частіше ніж критикуйте: навіть за дрібниці, для мене це дуже важливо!
-
Ніколи не кажіть перед усім класом, що я з чимось не справився
-
Іноді ви краще будете розуміти чого я хочу, скажіть мені про це вголос, може я сам зрозумію, а то іноді дії не встигають за думками

-
Не садіть мене на останню парту: там видно всіх, і це мене дуже відволікає. мені найкраще на перших партах
-
Мені потрібно бути близько до вчителя і найкраще – на першій парті!
-
Іноді, мені потрібно буде відпочити наодинці, подалі від зайвих подразників, для цього ви можете дати мені просте завдання: принести щось із сусіднього класу, або віднести щось в учительську
-
Іноді буде здаватись, що я причина всіх проблем в класі, але часто це моя репутація а не справді мої витівки

Для інших батьків і вчителів
-
Потоваришуйте із моїми батьками, не кажіть їм, що вони повинні були виховати мене вдома, і просіть їх не казати такого про школу, важливо щоби ви були партнерами в моєму вихованні
-
Допоможіть моїм батькам відчувати себе в спільноті, влаштовуйте спільні виходи і виїзди, шкільні свята в класі, де я міг би показати свої хороші сторони
Для однокласників
-
Ви точно знаєте, що не варто дозволяти агресії чи цькування по будь яким ознакам, це стосується і мене
-
Не виправдовуйте і не звинувачуйте мене перед іншими дітьми, постарайтесь пояснити, що всі різні,і дехто різний по швидкості і по неуважності
-
Включайте мене в групові завдання та ігри, і давайте мені власну відповідальність і завдання, але спостерігайте чи я справляюсь
-
Те як інші діти і батьки будуть ставитись до мене, багато в чому залежить від вас: ви авторитети, і вас будуть копіювати
Я хочу бути разом із усіма і не думати, що я відрізняюсь від інших, і наш клас - це те місце, де мені можуть це показати і навчити цього. Школа – це одне з перших місць, де я буду чути про себе від інших дорослих та дітей, і мені важливо знати, що мене приймають незважаючи ні на що. В середній і старшій школі у мене буде багато вчителів, навчіть мене довіряти і спілкуватись із вами вже зараз, щоби потім мені було простіше!